יום שלישי, 9 באוגוסט 2011

סוגי פרקט במרכז

סוגי פרקט במרכז

סוגי פרקט במרכז - נקודה למחשבה - על סוגי פרקטים במרכז ..כיצד לבחור. פרקט במרכז הארץ וגוש דן.. בואו נעשה סדר בבלאגן… 

כשהתחלנו את עסק הפרקטים לפני שנים רבות היו בודדים בארץ שעסקו בפרקטים. שוק הפרקטים התמקד בפרקטים מעץ בלבד כאשר הפרקט עצמו היה יקר וכך גם עלות ההתקנה של הפרקט.

עם כניסת פרקטים למינציה שהם פרקטים סינטטיים לשוק הפרקטים העולמי ולשוק הפרקטים בישראל השתנה המצב. הפרקטים נכנסו חזק גם לישראל בעיקר פרקט במרכז שם ריכוז גדול מאד של עוסקים בפרקטים.

כיום הפרקט זה פריט ריצוף מקובל כמעת כמו הקרמיקה ושיש לריצוף. הפרקט מגיע בכל הצבעים, פרקט בכל הדוגמאות ובכל הגוונים. לפרקטים למינציה טקסטורות שונות, פרקט בטקסטורה חלקה, פרקט בטקסטורה מחוספסת דמוי עץ טבעי. פרקטים בהירים, פרקטים כהים, פרקטים מיוחדים ועוד ועוד. כל אחד יכול למצוא את הפרקט האישי שלו.

הפרקטים מיובאים לישראל ממקומות רבים כאשר יש חברות פרקטים רבות וסוגי פרקט שונים. בארץ יש הרבה חנויות פרקטים וכמו כן חנויות שטיחים, חנויות לבית, מקומות גדולים ומפורסמים כמו שהתחילו למכור פרקטים בעיקר פרקטים במרכז במקומות כמו הפרקטים בהום סנטר, הפרקטים בביתילי והפרקטים ב ACE שמוכרות בחנויות ובסניפים שלהם כחלק ממגוון גדול של מוצרים אחרים, חנויות קרמיקה וחנויות ריצוף שהוסיפו פרקטים לאולם התצוגה כמו אלוני, נגב, כרמל ועוד.

רבים מאלה הכניסו פרקטים למלאי הסחורה שלהם ואשר לפני כן מכרו דברים אחרים והתעסקו בדברים אחרים דומים אולי כמו ריצוף או שטיחים אבל וכיום עוסקים בפרקט במרכז.

בארץ הקטנה שלנו פרקט הפך טרנד אופנתי ופרקטים סינטטיים כל אחד יכול להרשות לעצמו. הפרקטים מכסים את הארץ מאילת בדרום ועד ראש הנקרה בצפון. בכל אזור בארץ צמח עסק פרקט במרכז.

באורח פלא צצו מלא עסקים לפרקטים, גדולים וקטנים, וריכוז הפרקטים הכי גדול הוא במרכז, פרקטים הום סנטר, פרקטים אייס, פרקטים בחנויות שונות והמון  מתקיני פרקטים ובתי עסק שמשווקים פרקטים. לא מפתיע ששוק הפרקטים בישראל מתרכז במרכז ושבאזור המרכז רוב הפרקטים. עשרות בתי עסק של פרקטים במרכז ועשרות מתקיני פרקט מהמרכז.

אזור המרכז מלא פרקטים וקשה לבחור ולהחליט בין הצעות מחיר שונות לפרקטים במרכז. כל אחד מציג עצמו כאילו הוא הטוב ביותר. האמנם ?

עובדה זאת ניתן לבדוק בקלות כדי להחליט איפה לקנות פרקטים במרכז ואצל מי.  גרים במרכז ורוצים פרקטים ?  חפשו המלצות. זה נותן אינדיקציה טובה ובנוסף במהלך חיפוש פרקטים מהמרכז בידקו רשימת לקוחות פרויקטים ועבודות פרקטים במרכז שבוצעו. אם יש פירוט, שמות ומקומות או סתם אוסף של מילים כלליות בעמוד האודות. מי שמציע לכם פרקטים במרכז ללא פירוט לקוחות פרקטים. הדבר מעיד על משהו חשוב שרצוי לקחת בחשבון. 

לסיכום עצה נוספת בפרקטים במיוחד פרקטים סינטטיים למינציה שכדאי לזכור כי אין צורך להרבות בחיפושים ולהתרוצץ בין מקומות שונים לברר על פרקטים במרכז. תוכלו בקלות לקבל מבחר סוגי פרקט לבחירתכם עד הבית שלכם או ישירות למשרד, לחנות או לעסק בחינם וללא כל התחייבות. תוכלו לקבל יעוץ מקצועי לפרקט אצלכם לפי הצרכים הספציפיים שלכם. זהו יתרון חשוב וחדש לבחירת סוג פרקט במרכז, חוסך לכם זמן התרוצצות בין חנויות פרקטים במרכז, חוסך לכם כסף על הוצאות נסיעה וחנייה והכי חשוב מעניק לכם שירות אישי המתאים בדיוק לצרכים שלהם.

בשוק הפרקטים, למעשה סוכן פרקט או מוכר בחנות פרקט אשר לא ראה את השטח שאותו אתם מבקשים לרצף בפרקטים לא יכול לייעץ טוב כמו בעל מקצוע לפרקט אשר מגיע אליכם ישירות במועד ובשעה שמתאימה לכם, מודד את השטח, מעניק הדרכה מקצועית ומציג בפניכם קולקציית פרקטים מרהיבה שממנה אתם יכולים לבחור את סוג הפרקט שלכם ולהתאים לריהוט שלכם המצוי במקום ולצרכים שלכם, במיוחד אם אתם גרים במרכז ישמחו להציע לכם פרקטים במרכז ללא שום התחייבות לקנייה מצידכם והרי אין טוב ממראה עיניים, בין אם אתם גרים במרכז או במקום אחר בארץ.

בהצלחה

יורם פרקט מכירה והתקנה טל: 050-9911998

שירות פרקטים במרכז -  יעוץ וביקור חינם וללא התחייבות עד בית הלקוח.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.